Úvodník pro ty co nás
neznají,
protože u těch, co nás
znají, nám žadný kecy nepomůžou.
V březnu 1993 se firma
Průcha – Motorové nářadí (později Moto Guzzi- Průcha) stala, jako vůbec
první v bývalém východním bloku, výhradním dovozcem slavné italské továrny
Moto Guzzi pro Čechy, Moravu, Slezsko a Slovensko. V roce 1999 jsme se
odtrhli od prsu Motorového nářadí a založili samostatné Moto Guzzi CZ
s.r.o. Naše osvětová činnost, na u nás v novodobé historii neoraném poli
klasických evropských motocyklů, byla velmi náročná a to hlavně na nervy,
játra a také úvěry. Trefně by se dala popsat pořekadlem: „Z hovna bič
neupleteš a když upleteš, tak nezapráskáš“. Přes to si myslíme, že se i
díky nám dostala značka Moto Guzzi do obecného podvědomí a majitelé
získali punc výrazných individualistů. Na den přesně po 10ti letech jsme
usoudili, že jsme splnili naší historickou úlohu a prodali jsme se dovozci
Aprilie - firmě A-Spirit, která ukončila naší partyzánskou válku s džaponskou
velkovýrobou, a zahájila novou éru normálního civilního dovozcovství
s velmi dobrým finančním zázemím. Při příležitosti předávání importérských
práv jsme se džentlmensky dohodli, že zůstaneme prodejci, ovšem výhradně
značky Moto Guzzi.
Byli bychom rádi,
kdyby z výše uvedeného vyplynulo, jak říkal Jaromír Hanzlík ve filmu
Slavnosti sněženek: „Máte štěstí, že jedu kolem jsem totiž odborník...“ Je
fakt, že jsme do dneš-ního dne prodali necelých 160 nových motocyklů Moto
Guzzi, a zhruba stovku ojetých Guzzin. Známe velmi důvěrně prostředí, ve
kterém se Moto Guzzi vyrábí, a mentalitu managerů i dělníků, protože
všechny motocykly jsme si dováželi sami vlastníma rukama, nohama a kolama.
Máme opravdové přátele mezi italskými a také německými prodejci a
servisáky Moto Guzzi a proto se dozvídáme s předstihem věci (drobné
závady) co nás čekají a jak je máme řešit, ne dle internetové
videosekvence, ale v praxi. S vrozenou skromností můžeme říct, že za ty
roky našima rukama, v našich zemích, prošlo nejvíc motorů, převodovek,
koncových převodů při záručních i běžných opravách. Taktéž jsme si
vyzkoušeli i několik tzv. kitů. Tzv. říkáme proto, že otevřít sání a
nasadit „laděný“ výfuk, nedejbóže nový eprom, nepovažujeme za úpravu pro
fajnšmekry. Naše “ladění“ vychází přímo z tovární dokumentace a dílů,
případně od zavedených firem, které se Moto Guzzi zabývají už léta se
zaručenými výsledky. Takovéto optimalizování výkonu a krouťáku pak spočívá
mimo jiné v úpravě spalovacího prostoru, výměně ventilů, ventilových
pružin, speciálních válců a pístů a v obzvlášť vypečených případech dojde
i na kliku a blok motoru.
Velice rádi Vám
prodáme nový i ojetý motocykl Moto Guzzi (především pro peníze, jak
jinak), ale tím s Vámi nekončíme, naopak začínáme! Protože víme, co Vám
nadělujeme, dovolujeme si i luxus záruky na ojeté stroje.
Od počátku
socialistického kapitalismu v devadesátých letech minulého století jdeme
nekompromisně cestou úzké specializace a z toho plynoucí vysoké odbornosti
a samozřejmě důvěrného vztahu mezi prodejnou, servisem (námi) a Vámi. O
toto se budeme snažit i dál do úplného roztrhání našich těl a ztvrdnutí
jater. Práci čest! Čest!!
Moto Guzzi nás opravdu
baví, zajímá a máme ji i se všemi nectnostmi rádi, a proto jsme udělali i
tyto stránky, přestože nesnášíme počítače, internet a Evropskou Unii. Také
proto, aby jsme měli novou „dominu“ a pro jasné oddělení doby, kdy jsme se
prali s importem Moto Guzzi a dneškem, kdy se mazlíme s naší kočičkou,
jsme vytvořili úplně novou, žertovnou nikde neregistrovanou nechráněnou
známku „První Kozí, spolek s ručením neomezeným.“ Do grafické podoby nám
jí krásně vyfikla Lulu.
A poslední informace
úvodníku pro neznalé. Furt dokola omílaný, téměř dokonalý rým: KOZY-GUZZI
nás dovedl až k tomu, že jsme v roce 2000 položili základ prvnímu Guzzi
chovu koz Kamerunských na světě.
Vám neznalým nováčkům
se musíme přiznat, že v původním slova smyslu se nám jednalo výhradně
o chování ženských ňader.
CORDIALI SALUTI!
Ing. Jan Průcha alias C.K. (samozvaná Centrální Koza)
17.
červencna 2003
se
to ňák protáhlo, kurva |