• Nový ocelový
trubkový rám s hliníkovými bočnicemi z litého hliníku.
• 850 ccm 90° V-Twin,
Euro 4, 2 ventily na válec, vzduchem chlazený
• 80 koní, 80 Nm
při 3400 otáčkách za minutu.
• Polosuchá
skříň, dvojité čerpadlo
• Kývačka s pravým bočním tlumičem s prodloužením
o 70 mm oproti V9 a
nastavitelným předpětím pružiny.
• Hydraulická teleskopická vidlice (ø 41 mm) s
nastavitelným předpětím pružiny.
• Pneu: přední 19 "110/80, zadní 17" 150/70.
• Dvojité nerezové plovoucí kotouče Ø 320 mm, radiální
čtyřpístkové třmeny Brembo.
• LED světlomet s
logem Moto Guzzi.
• TFT displej se všemi informacemi a palubním počítačem.
• Elektronický
plyn, kontrola trakce, ABS, nastavitelný jízdní režim.
• Výfukový systém 2 v 1.
• Šestistupňová
převodovka, bezúdržbový koncový převod.
• Zadní trubková rukojeť pro cestující s integrovanými bočními vaky |